Raindrops are falling on my head

OJ Vad det regnade idag! Konstant.

Jag och Sonja gick till Skylten för att se min och min klass utställning. Men det var låst.. Eller iallafall i en av dörrarna. Så vi gick till en annan. Den var öppen. Det var ganska läskigt där inne. Massvis med dörrar på rad med nummer på och lite klotter här och var. Det såg nästan ut som ett övergivet hotell. Vi gick runt där. Vi hörde lite röster och ibland såg man en och annan människa, b.l.a. en kille som hade en "The Kooks- frissyr" (stort lockigt hår). Men vi kom ingen vart, så tillslut frågade vi en kille om han visste vart utställningen var, eller hur man kom dit. Och det gjorde han. Han visade oss till dörren där utställningen var, men den var låst. Allt omkring det rummet var låst. Men han var iallafall jätte snäll och trevlig! Och Sonja och jag gick till stan istället och det blev en fin dag trotts allt, trotts allt regn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0