På min vägg

I Norrköping finns det en jätte roligt liten affär som heter Vaxkupan. Dom säljer mest skivor, mycket LP-skivor, gamla affischer på typ The Beatles, och jätte fina kort! Jag köpte 4st: 1. Audrey Hepburn 2. Två små människor som läser tidningen på en kaffekopp 3. Nån fin tant med en hund i Paris 4. The Beatles på skidor från filmen "Help". De andra två korten är gamla.

Sen har jag en bild på Gustaf Norén och en på Björn Dixgård, bara för att de är så fina. Och ett reklamblad från festivalen W.T.A.I där jag såg Mando Diao live för första gången (på min 15åriga födelsedag och allt!).
Det är så kul att sätta upp sånadär saker som man har fina minnen ifrån. T.ex så har jag 3 konsertbiljetter, en bild på Mando Diao med deras autografer och en biljett till eiffeltornet från när jag var där år 2000. Man bilr så glad när man tittar på dom.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0