It's been a hard day's night

Idag har jag haft 3 prov på en och samma dag. Det var inte särskillt roligt, men det gick ann. Först hade jag engelska nationella prov. Där hände en lite små pinsam grej när jag satt och skrev mitt prov. Jag har en tendens till att sitta och sparka framför mig när jag skriver ibland. Så när jag satt och sparkade hörde jag plöttsligt att nåt stort föll till glovet och det visade sig att jag råkade sparka ner papperskorgen...Alla stirrade på mig.. Men läraren var snäll och ställde upp den igen.
På prov numer 3 råkade jag glömma min lilla väska med mobil, pengar, läppstift och spegel. Jag märkte det inte för ens jag hade vandrat bort till resecentrum och tänkte "Ah, fan vad nice. Klockan är bara tio över 2.. Hm.. undra om jag har fått nåt sms" då märker jag att min mobil är borta och minns hur jag efter provet hade gått ut, utan att ta med mig min väska och tänkte "NEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Åh! Jag orkar inte gå hela vägen tillbaka till skolan och sen försöka hitta min lärare..." Samtidigt så vet jag att jag måste ju ha min mobil. Och ingen kommer göra det åt mig.. det är väll bara att gå bort hela vägen igen och hämta den.
Och jag hittade den tillslut. Jag träffade min lärare precis innan hon skulle gå hem, så lite tur i oturen hade jag väll.
Annars är det väldans nice med fredag och jag ska äta sushi och titta på film. Vilket är en classic fredag i louises liv.
Au revoir!


Kommentarer
Postat av: Sonja

Hahah, vilken höjdar-dag 8D ;D xD

2010-05-07 @ 19:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0