bob hund - Düsseldorf


Igår vaknade jag av att jag hade extremt ont i halsen och sen blev det bara värre över dagen. Så idag har jag varit hemma, jag vill inte riskera att bli sjuk nästa vecka då våran klass ska åka till simhallen (vilket betyder att jag får visa upp min nya bikini) och sen så ska jag ju se Mando Diao för 8:e gången när de spelar på Gröna Lund på fredag. Jag har en lustig nervös känsla över det hela men det ska såklart bli jätte kul också (att se mando diao). Det var ett tag sen jag såg dom sist, den 6 juli för att vara exakt. Och jag är rädd för att jag inte ska se dom så bra, alltså att jag får en dålig platts. Jag är rädd för att bli besviken helt enkelt.
Men samtidigt: Har Mando Diao någonsin gjort mig besviken?
Skulle inte tro det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0