18 Maj

Idag har jag haft matte nationellt prov. Jag hade fasats för det dagen innan, det gör jag alltid. Inte för att jag är rädd för att jag ska misslyckas, utan för att man ska sitta instängd i den där salen och får inte gå ut förens man är klar eller har suttit där i minst en timme.
Men det gick jätte bra! Och salen var fantastisk måste jag säga! Jag hade kunnat sitta där hela dagen, really. Salen var stor, lång och man hade fönstret bakom sig istället för på sidan. Jag kände att jag hade space och kontroll över de andra som satt där. Jag ville inte gå när jag var klar. Jag ville fortsätta sitta där och äta lite vindruvor och choklad som jag hade med mig i min gröna lilla låda.
Nu blir läxorna mindre och mindre och snart är det lov.


Kommentarer
Postat av: Sonja

Åååh, det där med att man inte får gå :O :O Så känner jag också!! :O Fast mest att man måste sitta där och skriva allt och inte får gå mitt i xD Att man MÅSTE räkna och allt det där :P Fast nu har jag gjort mitt allra sista nationella prov! :D Så himla skönt!;D

2010-05-19 @ 19:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0