Mando Diao på Grönan!

Åh! Mando Diao på Gröna Lund den 4:e juni var så himla bra! För varje bandmedlem som gick på scenen så bara: BAM! mitt hjärta slog typ 10 000 slag på en sekund. Och när Gustaf kom in så hoppade jag till och skrek "GUSTAAAAAAF!!!!" Åh! Jag fick sådant lyckorus och under hela konserten kunde jag inte sluta le, det kändes som om jag inte sett dem på 10 år (fasst det snarare var snart 1 år sedan jag sist hade sett dom). Gustaf var så snygg, lika så Björn (som jag faktiskt fick jätte mycket ögonkontakt med!). Gustaf tittade nästan aldrig ut över publiken. Han brukar sällan göra det. Han är väll den som ska vara cool liksom. Fasst ibland så kunde han inte hålla sig från att le, vilket var fint.

Bästa delen var helt klart när Gustaf och Björn tog av sig tröjorna! haha! De har så sjukt snygga kroppar, really. Jag gillar spinkiga överkroppar, jag är inget fan av sexpack.

Och bäst av allt är att de spelade min favoritlåt "If I Don't Live Today" undertiden.



När konserten var slut gick vi till slänggungorna och såg solnedgången över Stockholm. Det var jätte fint. Vi gick och köpte Ben&Jerry glass. Vi såg att vissa gick runt med sånna så vi blev sugna. Dock var det ganska svårt att hitta vart ben&jerry stället låg, så vi gick runt på grönan och letade. Sen när vi hittade en karta över grönan så såg vi att det låg precis bredvid scenen, haha. Så vi hade gått runt hela grönan i onödan. Men när vi väl hade hittat stället så visa de det sig att jag fick en extra kula på min glass med mitt "Gröna kort" som är ett bonus kort på Gröna Lund, trevligt värre!
Sen gick vi och kollade på tanter som misslyckades med att ta sig upp för lustigahusets trappa, vilket var ganska roligt även om det är synd om dom, och personerna som satt bredvid oss hade ett sånt himla roligt/lustigt skratt! haha!
Det var en av de finaste kvällarna på länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0