For the tears [heter en fin Mando Diao låt]

Jag hatar att visa min svaghet. Jag är stark och bitts när folk är dryga men idag föll jag p.g.a. ett fucking betyg!! Att måla med akryl är inte min starkaste sida, och när jag väl gör någonting bra, till och men väldigt bra så visar det sig att läraren hade betygsattit fel tavla! COME ON!!!!!!!!!!! varför händer det här mig? Varför får jag bara VG i allt och aldrig MVG? Varför måste jag kämpa så hårt för ingen nytta? Och när jag väl närmar mig så tas det bort bara sådär? Det är klart att aldrig jag kommer få MVG.
Visst, det som tavlorna skillde mellan var att hennes fick VG+ och min fick VG. Men jag blev ju så glad för det där plusset!

FAN!

 

Jaja.. Sen efter att ha typ gråtit ut inför madde [svaghet..patetiskt..hemskt..] så kändes det bättre när jag kom ut till stan och mina kompisar berättade roliga saker. Vi gick i affärer och jag köpte stickor och garn [ 2 svarta och 2 vinröda till en randig halsduk]. Och jag köpte en klänning! En svart lite twiggy aktig klänning som jag tycker jätte mycket om! Jag har alltid villjat ha en sån. Den kommer bli fin fin till färgade strumpbyxor!

 



Kommentarer
Postat av: Sonja :P

Åh, vad fint! :D Gillar den sista bilden :D

2010-06-20 @ 21:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0