Daks A/W 2010

Idag såg jag Daks höst/vinter kollektion för 2010. Jag älskar den! Den gav mig jätte mycket inspiration inför hösten och får mig nästan att villja ha tillbaka min gamla hårfärg, haha.
Jag gillar dess ljusa färger. Många skulle nog tycka att det är en tråkig kollektion med tråkiga färger men jag tycker att den är söt på nåt sett, men ändå så manlig. Jag gillar begiea färger på hösten och Daks begiea byxor är så fina att jag dör lite grann. Sen så gillar jag skora såklart! Och till det begiea blir det jätte fint, perfekt really. De blir så diskreta med allt begie men när man väl lägger märke till dom så bara wow! Så genialt med att ha dom i guld!





För att se hela kollektionen klicka på denna länk:
http://www.elleuk.com/catwalk/collections/daks/autumn-winter-2010/collection/(viewall)/1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0