18 år

Så. Igår fyllde jag 18! Det var kul! Jag firade med vänner, alfaphet, tårta, presenter och Totoro. Det blev precis som jag ville ha det - ingen stor fest men ändå nånting speciellt. Jag ville helst bara ha en väldigt bra dag liksom. Och det blev det. Jag kände mig som en prinsessa really. Alla var ovanligt snälla mot en och jag hade den stora rosetten i håret från morgon till kväll.
Jag bakade en tårta med choklad, maräng, hallon och jordgubbar.



Jag fick så fina presenter av mina kompisar. Ett presentkort från Monki, en Snuggie filt (en filt med ärmar, haha), 4 rosett hårspännen och en Miss Dior affisch. Jag blev förvånad över hur bra de kom på vad jag ville ha och hur himla väl de känner mig, med tanke på att jag inte brukar prata så mycket om hur jag är och vad jag gillar, förutom genom bloggen då.



En perfect dag måste ju inehålla alfaphet! haha! Mitt favorit spel + att jag är väldigt bra på det (dock vann jag inte denhär gången, det gjorde cami).



Sen satt vi i gräset och pratade en stund innan jag skulle fortsätta firandet med min family och senare se på "Min granne Totoro". Åh, jag älskade den filmen, den va så rolig och söt så jag kunde inte undgå att le under hela filmen, så mysig och glad. Den är nu en av mina favorit filmer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0