The Malevolence of Mando Diao

 

Jag är lycklig lycklig lycklig! För jag har köpt The Malevolence of Mando Diao!!! Det är ett B-side album, dvs sådana låtar som inte är med på album eller så utan är gjorda vid sidan av om man säger så.
Och den är så fin! Den är fylld med massa gammla och nya underbara bilder på mandosarna.

Jag köpte den efter skolan på Skivlagret. När jag gick dit så var det ingen reklam för den eller så, så jag gick dit där deras andra skivor är, och där var den inte heller.. Så jag skulle precis gå till kassan och fråga ännu en gång om de hade fått in den, lite pinsamt eftersom det var samma kille i kassan som det hade varit dagen innan. Men just då går en annan av de som jobbar där förbi med en hög med massa svarta skivor i handen så jag säger "Ursäkta" och sen tittar jag på skivorna han har i handen och ser guld texten och säger "Åh! Där är den ju!" Han ger mig en av dom och säger "Haha, Varsågod!" jag tackar och går till kassan, där han som jag frågade igår står. Han säger "Nu fick du den precis när den var ny upp packad och allt! Det var väll kul!?" Jag säger "jaa!" Och kan inte sluta le. Haha, det är alltid lika roligt när man har jagat efter något länge och sen så hittar man det äntligen.

Och nu sitter jag här och lyssnar på den, och jag älskar den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0