Lilla My

 

Jag vet inte varför men jag känner mig som Lilla My i min lilla boll på huvudet! Jag brukar inte ha uppsatt så jätte ofta precis men jag börjar gilla det.
Idag var jag på stan med néa och alex lite snabt. Jag hade hoppats på att The Malevolences of Mando Diao skulle finnas på skivlagret, men nej nej, det kommer visst ut imorrn. Men jag hade hört att det skulle släppas den 7:e i Sverige, d.v.s. igår. Det var lite surt att jag inte kunde köpa det idag men på sätt och vis bra för jag hade dåligt samvete igår över att jag inte var där och köpte den dagen då det släpptes. Jag är ju liksom ett väldigt stort Mando Diao fan så det känns ganska fail att köpa det dagen efter.

Just nu håller jag på med ett program som jag just laddade ner som heter PhotoScape, de har fina effekter tycker jag, som den effekten på bilden.
Under tiden sitter jag här vid min dator och lyssnar på Anna Ternheim, Håkan Hellström, Mando Diao och The Beatles. Det regnar ute och jag känner faktiskt lite grann att jag har lust att gå ut med ett stort paraply och regnjacka, men jag har massor med saker som jag måste ta i tu med nu så tyvärr..
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0