Höst


Fotograf: Jossan

Två bilder av de som Jossan tog på mig för ungefär en vecka sen. De blev väldigt bra tycker jag!

Idag regnar det och jag är sjuk. Jag struntade i att gå på Praktisk Marknadsföring idag eftersom min hals gör jätte ont och jag är snurrig i huvet. Så well, nu sitter jag här. För en stund sen såg jag på Tyra Banks Show, den är väldigt flummig måste jag säga. Idag prata de om sånna där killar som anser att sina kompisar är viktigare än sin tjej. Och visst, man kan ju fråga sig varför ens bli ihop med nån om man ändå överger henne hela tiden? Men Tyra pratade som om de skulle överge sina kompisar helt och låta henne gå före hela tiden, varför kan de inte göra båda? ska det vara så svårt? Man kan ju inte överge sina bästa kompisar bara för att man skaffat sig en tjej!

Om det skulle vara tvärt om; att det var en tjej som spenderade för mycket tid med sina tjej kompisar, vad skulle Tyra säga då? Jag tror att hon skulle stå på tjejens sida och säga "Men vi behöver ju våra kompisar! Vårt girl talk för fan! Vi är som systrar! Man kan inte splittra på ens systrar! Come on!" ... Sådan är Tyra enligt moi. Hon är alltid på kvinnornas, de svarta, de överviktigas sida. Vilket är helt rätt såklart. Men ibland känns det inte äkta..
Det känns som att Withney vann ANTM bara för att hon var en plus size model. För om den andra tjejen hade vunnit så hade ju Tyra räknats som en av de "dåliga" människorna i mode världen.
Hon gör verkligen ALLT för att visa att hon är en bra människa.
Men vad vet jag liksom? Hon kanske är äkta och sådär djup som hon verkar. Men om inte så kan man ju fråga sig vad som är viktigast; Att folk älskar en för den man är eller för den de vill att man ska vara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0