Hearts all over



Mina nya tights! Jag gillar dom verkligen. Men jag har en känsla av att jag inte kommer använda dom... Men jag ska försöka! Jag köpte dom i helgen på Topshop i Stockholm.
Jag köpte också ett par andra tights, eller leggings kanske man säger, det är ingen fot på dom. De är vinröda i sammet från Monki. Jag har ingen bild på dem just nu, men dom dyker nog upp på nån outfit bild innom en snar framtid! haha

Stockholm var förövrigt lika underbart som alltid. Jag hade planerat att ta kort på våran lägenhet där men smart som jag är så glömde jag kameran...Jaja. På lördagen var vi på stan och på söndagen var vi på Rosendal, det är mysigt där men ganska kallt nu på hösten. 
Sen finns det väll inte så mycket mer att säga om stockholms resan. Men nu har jag höstlov och det är jävligt nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0