F**k yeah skinny bitch!


En av bilderna som Jossan tog av mig i lördags!

Uppdatering kväll: Jag gjorde varm choklad till min lilla familj! Det uppskattades,haha. Alla är nämligen förkylda. Förutom pappa, han är varken förkyld eller hemma, han är i Syd Afrika idag och kommer hem på fredag. Vissa hade nog tänkt "Åååh! Fan vad kul! Kan du inte ta mig med!?" men jag tänker faktiskt tvärt om, fan vad nice att sitta här hemma, ta det lungt och fram för allt slippa flyg!!

Efter att ha kollat på Desperate Housewifes, druckit choklad och suttit och pratat med mamma och cissi så kände jag plötsligt att det blev så himla varmt och jag bara var tvungen att gå ut. Jag kan få såndär panik ibland.. Så jag satt på trappen på verandan och blåste rökmoln från kylan. Jag satt där i säkert en halv timme. Det var fint. Stjärnorna lyste klart och jag visslade lite på Lucy in the sky with diamonds, jag har tänkt på den hela dagen. Jag tror jag fick panik för att jag saknar pappa lite grann...
Men,men. Nu är jag trött och ska sova.
God natt!

 


Kommentarer
Postat av: josan

åh de e asmysigt att sitta ute sent på kvällen, synd att de e så kallt nu bara:/

2009-10-21 @ 16:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0