7 Oktober

Åh vilken mysig dag! Solen sken, alla var glada även fasst de var trötta och snurriga i huvet. Och sen så åkte jag, cami, fanny, alex och jossan hem till jossan och fotade, vilket var väldigt kul! Jag hoppas att det blev bra bilder (jag laddar upp dom på bloggen imorrn). Och nu är jag jätte jätte trött och jag känner att mina ögon faller ihop, men efter att ha kollat på greyan (greys anatomy) så ska jag äntligen sova, det ska bli jävligt nice!
Och nu börjar greyan så jag måste dra, hej då!

Tidigare bilder som är tagna av Jossan.


Kommentarer
Postat av: vicky

shit! trodde det var någon modell när jag såg bilderna!

snygg!

2009-10-17 @ 16:15:20
URL: http://redecouverte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0