Weardrobe.com



Det finns en sida som heter Weardrobe.com.Det är ungefär som LookBook fasst man slipper ansöka om att bli medlem.
Och vet ni vad!? Jag fick ett mail därifrån om att de gillar min stil vill använda mina bilder på första sidan!! Hur coolt är inte de!? haha
Nämen asså jag blev jätte glad! Och det är kul att de har "upptäckt" mig och gillar min stil.
Jag har tänkt att ansöka till LookBook men jag har inte gjort de än... Det känns som en så stor grej för mig (vet inte varför men så är det) så jag vill verkligen fundera på vad jag ska skriva innan jag skickar in en ansökan.
Men så fort jag har laddat upp tillräckligt med fina bilder på weardrobe.com så ska jag!
..men det lär ta tid, haha

Jaja, här är min weardrobe sida: http://www.weardrobe.com/users/5749

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0