Vintage shoes

Jag önskar att jag var en såndär som alltid hittar sånna där fina saker på secondhand. Jag har hittat vissa saker, men de har jag aldrig använt eller så har jag struntat i att köpa det.
Men en sak som jag faktiskt har köpt som är vintage är domhär skorna.Jag tycker de är jätte söta och sådär ful-snygga som jag älskar.
Men jag har aldrig använt dom.. Dels för att jag har blivit mycket fegare och vågar väll inte använda dom. Men den största anledningen är väll för att de är för små, haha. Jag tänkte "Amen va fan, de kostar bara 20spän och jag kan väll klämma mig i dom?" men de är storlek 38 och jag har 39-40.. Mina fötter bränner av att bara ha dom på mig i 10 minuter.
Tantskorna och jag kanske inte var menade för varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0