Surt sa räven om rönnbären



Visst är det fint när rönnbären får som ett "snö tak" över sig? På långt håll tycker jag att det ser ut som flygade bakelser, haha. Typ gräddbakelser med smultron!


Förövrigt så ska jag klippa mig och tona håret snart! Det blir första gången som jag färgar mitt hår (vissa kanske tycker att det inte räknas eftersom jag bara ska tona med. Men ändå! Jag har ju en annan färg än min naturliga, eller hur?). Jag ska bara tona det eftersom att om det skulle bli för mörkt så blir det ju ljusare när jag tvättar det. Och om jag tycker om det så kanske jag färgar det, men jag är livrädd för att det ska bli ful utväxt,haha. jaja, jag kan alltid färga tillbaka till nånting som liknar min naturliga hårfärg isåfall.
Jag hade tänkt att det ska se ut ungefär såhär (fasst med en bredare och finare lugg):


50-tals stil på det hela! Jag gillar't!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ditt hår kommer bli asfint 8)

2009-12-28 @ 18:33:42
URL: http://fairesareanddeathwaltz.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0