Snön lyser vit på taken...


Min väg till bussen

Jag förstår verkligen inte varför alla älskar sommaren och hatar hatar hatar vintern.

Jag älskar den, I really do. Och vet ni varför? För att det gör så man känner sig som när man var sju och livet var en dans på rosor. Och för att snön lyser upp i mörkret. Visst, den är kall och blåser i ansiktet ibland men den är fan e mig vackrare än sommaren!
Det jag mest älskar med vintern är att hur mörkt livet eller dagen än känns så känns den aldrig mörkare än mörkret utanför, och den tanken gör mig glad! 
Den gör så att man kan lyssna på as sorgliga,fina låtar utan att känna att sig deppig.
Mörkret lyser upp min dag, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0