Knäck

Här ser ni lite av mitt nya läppstift som jag fick av néa! Det är rödare i verkligheten men det är inte sådär rött så man tänker "oh shit vad röda läppar hon har!" Det är sådär fint "bitit sig i läppen"-rött! Det är peeerfect och jag kommer vela använda det varje dag!
Och på bilden är också mitt nya bälte som jag köpte i Stockholm: Ett rött med en rosett på. Det var jätte förstort i början med de på Glitter var jätte snälla och gjorde ett nytt hål åt mig.

 

 

 

Idag åkte jag hem.Och nu så sitter jag i min ensamhet och äter knäck, det är nice.

Imorrn ska jag köpa julklappar... Har nämligen två kvar, vilket känns ganska stressigt. Men jag vet ju vad jag ska köpa så det ska nog gå bra!

over and out/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0