Juldagen

Wiiie! Vet ni vad!? Jag har en systemkamera nu! Det är väldans nice måste jag säga (det är en Nikon D3000).
Och julafton var väldigt nice det med, kul att det blev en vit jul.


Dethär var typ den första bilden som jag tog med min kamera. Pappa hade redan "byggt ihop den" och så så jag kunde använda den direkt!


Jag fick en ny parfym i samlingen: Daisy by Marc Jacobs

Sen fick jag kläder som jag hade önskat mig och ett par skor som är jätte fina! (ser lite ut som pippilångstrumpskor eller myggjagare, svarta med snörning) De ska jag använda när det inte är så kallt, halt och blött ute..
Sen så fick jag Fredrik Strages nya bok. Det ska bli jätte kul att läsa den, jag gillar honom väldigt mycket.
..men innan jag börjar läsa den så måste jag läsa ut "Of mise and men"... Faaan vad tråkig den är! Visst, den är ganska bra skriven och så men jag får lust att gå och sova så fort jag har läst en mening..
Jaja. Hoppas att ni hade en bra jul!
//Louise

Kommentarer
Postat av: jossan

så du fick en kamera, va kule:D! och daisy, shiet va den e god!

2009-12-25 @ 19:59:15
URL: http://fairesareanddeathwaltz.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0