Julavslutningen



Såhär såg jag ut idag! Jag hade min rosett och matchande sammets tight
Idag var det julavslutning. Den började 9.50 och jag kom fram ca 9.10 så jag visste inte riktigt vad jag skulle göra.. Jag hade gärna gått runt och lyssnat på min ipod med med tanke på att det är typ -7 grader så letade jag efter någon affär som hade öppet.
Det enda jag kunde hitta var Espresso House. Så jag gick dit och köpte en kopp te att ta med (vilket var en väldigt bra idé måste jag säga!). Det gjorde mig varm och det var så mysigt där inne.
Sen efter avslutningen fick jag julklappar av Cami och Néa! Och jag hade julklappar till dem med. Néa och jag hade köpt en Ukelele till Cami (den var röd, jag var orolig över att hon skulle tycka att det en var för skrikig färg men vi valde den eftersom vi tyckte att den var himla cool) och hon gillade den!
Néa har redan fått min present; hon fick en stickad krage (hon ville ha en likadan som jag har så jag stickade en grå/blå till henne) och den har hon använt ganska mycket så jag antar att hon gillar den, haha.
Jag fick ett jätte fint halsband av Cami: det var ett ankare på det med diamanter.
Av néa fick jag ett läppstift som jag hade önskat mig (jag tror att mamma har köpt ett sånt hon med till mig i julklapp,haha) det var perfekt färg! Och jag kommer vela använda det varje dag!

Och nu ska jag till stockholm för imorrn fyller min pappa år och vi ska fira födelsedagen där.

Hej då!
//Louise

Kommentarer
Postat av: jossan

fin bild _

2009-12-19 @ 00:41:47
URL: http://fairesareanddeathwaltz.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0