although I'll soon be gone, I'll still think of you, oh I'll still think of you

Idag var en fin dag. Jag gick på stan en liten stund för jag skulle köpa mer TV-te på Lagerhaus, som för övrigt är världens godaste te! Lagerhaus te sorter är verkligen att rekomendera, haha!

Men,men.
Sen bjöd jag hem néa till mitt hus. Vi träffades på stan och åkte buss hem bland massa skrikande barn, men det gjorde inte mig nåt, de är roliga att skratta åt!
Sen var vi hos mig, drack te, åt kladdkaka as usual och pratade massor.
Sen åkte néa hem och jag gick hem från buss stationen eftersom jag hade följt henne dit.
Jag lyssnade på "I'll Be Gone". Jag ryste hela vägen hem för den är så jävla bra. Och vet ni vad? Det snöade! Och jag blev lycklig och varm trotts allt kyla och blåst och Broder Daniels musik dundrade i mina ipod lurar och jag var lycklig.
Så lycklig att det var nära till tårarna.
Det var fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0